THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

joi, 28 aprilie 2011

Incercam din nou?



Atat de amuzanta a fost seara trecuta incat eu eram asa de slabita ca nu puteam sta in picioare, Jeremy cu mana in ghips si cu multe rani pe fata, Alice cu ambele picioare rupte, Cat cu cateva zgarieturi dar distrusa in inima, Lyn cu perfuzie pentru ca pierduse prea mult sange, Ros deabia isi revenise din coma iar Eric mort. Super! Inca ceva in plus? Eduard s-a sinucis din cauza despartirii. Impresionant.
-Cred ca ma duc-(Ava)
-Nicaieri. Nu te duci nicaieri.ma intrerupe o voce. Era directoarea. Vreau sa stiti cat de dezamagita sunt de voi. Iar tu Ava? Tu esti un pericol pentru scoala asta.
-Dati-mi si o palma.ii spun eu luand-o peste picior.
-Acum asculta ma cu atentie. O singura chestie sa mai aud si esti data afara din scoala asta. Ai inteles?!
-Aha.
Directoarea iese. Ma ridic.
-Ava! Jos, acum!(Lyn)
-Bai, esti nebuna?!(Alice)
-Ava, potoleste-te!(Ros)
-Ava, serios acum...stai jos...(Cat)
-Oh, dati-mi pace! ma uit la ele, stand cu spatele si cu capul intors la ele. Ceva era ciudat cu privirile lor. Le era frica. De mine? Posibil. Ies pe hol si ma privesc in oglinda. Ceva era ciudat la fata mea. Nu mai era aceea fata de fata dezinteresata de toti. Era ca de demon. Ochii erau imensi si din nou rosii, fata era plina de vene prea albastre. Socata imi ating fata. Eram speriata, speriata ca eu m am schimbat mult prea mult. Imi era treama de mine, de ce am ajuns. Ma indepartez usor si incep a ma plimba din nou. Trec pe langa o camera deschisa, ma uit in ea si vad pe cineva. Era Jeremy. Privirea lui era trista. Statea cu capul aplecat, trist. Oarecum timida bat la usa.
-Pot intra?(Ava)
-Da, desigur. imi zice el clatinandu si capul si schitand un zambet
Intru in camera incet. Incepem sa vorbim. In acele momente chiar nu mai simteam durerea nu mai simteam nimic. Era un sentiment ciudat. Un sentiment pe care nu l mai simtisem de mult. Fluturi in stomac?! Wow. Cam greu de crezut. Insa era adevarat. Ma uitam la el si nu-mi venea sa cred ca se intampla.
-Chestia ciudata e. Ca esti frumoasa(Jeremy).
-P-poftim? spun eu inrosindu-ma
-Da. Vreau sa incerc ceva.
Si ma ia de mana si ma saruta. Si ne simteam asa de bine si era asa de cald. Bine, putin prea cald. Dar se aude un zgomot. Asistenta venea la consultatia zilnica. Cam imposibil dar am reusit sa ma intorc in camera cu o alta fata, mai luminata, mai fericita.

0 comentarii: