THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 2 martie 2011

Super.

Ok, ziua meciului sosise. Inca internata in spital asteptam sa plece asistenta. Usa se inchide; atat a fost de ajuns si , cu bandajul in jurul pieptului si la mana ajung tocami cand echipa liceului meu era pregatita sa se retraga.
-Plecati undeva? intreb eu
-AVA! Si multe exclamari de genul acesta se aud.
Rana durea ingrozitor dar imi impuneam ca totul este ok.
Meciul incepe. WOW! Se vedea experienta celor din St Stefan: agilitatea si viteza lor era nemasurabila in comparatie cu cei de la noi care erau praf.
In fine, nu am fost atenta la ei. Era ceva ciudat. Se simtea ceva in aer. O aura negra emana. Ma uit peste multimea asurzitoare, trec peste privirile ingrijorate ale mlui Abbey si Lyn si vad o mantie neagra pe deasupra stadionului. Imi clatin putin capul si observ ca era doar imaginatia mea(da, sigur). Vad cum pain-ul zboara deasupra capului meu si incerc sa o prind. Nu eram intr o stare splendida. Miscarile bruste erau imposibile, dar eu, incapatanata ca deobicei nu ma gandeam la mine. Intind mana si incerc sa o prind dar cad pe pamant, fiind descalificata si St Stefan castigand. Ma ridic furioasa si dezamagita pe mine si ma indrept direct spre camera mea. Muzica "hardcore" era singurul calmant posibil. Se prea poate sa o fi ascultat prea tare deoarece nu l am auzit pe Eric strigandu-ma. A intrat pe geam, impreuna cu Lyn. Lyn era tare furioasa, tipa la mine, eu evident nu o auzeam. Intr un final am inteles motivul pentru care venisera: Kat(o secatura),Ros(vampir), Jeremy(druid)si Eric au planuit un "Hai sa fim prieteni" ca la carte. Ma exectut si merg cu un aer plictisit si nepasator catre padure, fumand.
Era o atmosfera de morga acolo, deci am facut un foc, si am propus sa luam niste beri. Cand m am intors m am uitat cu atentie la Ros, Kat si Jeremy. Wow, Ros si Kat erau asa de frumos imbracate si elegante, iar Jeremy... wow. Ceva era ciudat cu tipul asta, ceva ma atragea la el. Bineinteles totul se strica, Jeremy ridicandu se in picioare si strigand"VARCOLACI!"."Slava Domnului, ceva interesant" imi spun eu in gand. Deci nu eram singura care avusese acel sentiment de nuditate.
-Ava, Lynn, imi pare rau. Chiar nu vroiam sa avem parte de o lupta de la prima noastra iesire.(Kat)
- Nu-i nimic, ma plictiseam oricum. spun eu, aruncandu mi tigara.
- Ava!(Eric)
Era liniste. Simteam toti cum se apropie raul. Era o senzatie minunata, desi eram singura care spunea asta. Erau destul de multi varcolaci, cel mai urias venind, evident, spre mine. Un singur lucru m a enervat: unul dintre varcolaci a atacat o prima oara pe Lyn, aproape atingand o. Nu mi faceam griji, stiam ca sora mea se putea descurca, o simteam, ca sa nu mai vorbesc de cicatricea ei, albastru inchis atunci. Evident au vazut-o mica si au crezut o firava. Proasta gandire! In fine, lupta incepe, eu ma distram cu varlcolacul ala. Mai ca ne jucam prinselea. Nu stiu ce era cu secatura aia, Kat. Se uita speriata, parea ametita. Uitandu ma la ea, varcolacul mi a aruncat berea din mana, infuriandu ma la grew. Ma intorc repede la spatele lui, ii intorc gatul si gata. Observ ca si ceilalti ii terminasera. Apoi il vad pe Eric, zacand pe pamant.
-Cat, omoara-ma.
Kat era socata, si speriata. Nu putea sa o faca. Eric o ruga, o implora, lucru care intotdeauna ma enervat.
-O doamne, o sa o fac eu. I ati adio de la el. ii spus, astept sa il sarute apoi in cel mai rapid mod ii intorc gatul, alinandu i suferinta. Cat plangea. Ma simteam ciudat, incepusem sa tremur numai uitandu-ma la ea. O simteam. Nu stiu cum, nu mi s a intamplat asta decat cu Lyn. Jeremy a venit la mine si la Cat, m-a luat in brate si a simtit ca tremur. O imagine perfecta, aparuta in ziar a doua zi: 6 pusti, unul mort in lupta cu varcolacii.





0 comentarii: