THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

joi, 2 decembrie 2010

Visele pot deveni realitate?


Ok i-ata-ne pe mine Alice si Lyn la biblioteca in cautarea unei carti arheologice care sa contina litere sau semne care s-ar putea afla si pe bratul meu.

Lyn cauta in sectiunea VII- Hierogrife, Alice in sectiunea IX-Semne specifice iar eu:

-Nu va suparati dar, aveti si o sectiune a Viselor?

-Desigur, o gasesti la numarul XIII, imediat la stanga. imi spune bibliotecara zambind.

Murmur un "multumesc" si alerg catre sectiune. Imi arunc ochii peste teancul de carti vechi si prafuite. Se vede ca nu este asa cunoscut. Simteam cum mana imi este ghidata catre o carte neagra, ascunsa intr-un colt. O apuc si incep sa o citesc. Pe coperta scria "Visul-fictiune sau mai mult?". Interesata acea carte, ma duc intr-un loc linistit si incep sa o rascolesc. Corpuri, animale, litere. Intr-un final am reusit sa gasesc si capitolul cu semne. Le chem pe Alice si pe Lyn pentru a ne da seama in ce limba sunt semnele.

-Hmm. Cred ca domnul Acsean avea semnul asta cusut de geanta. Spunea ceva de limba Brizanta uitata de mult dupa creearea energiei. Se spune ca atunci cand energia a fost creeata cele 4 creeaturi mistice au disparut, luand cu ele toata cunostiinta poporului. Tot ce au mai ramas sunt cateva semne, descoperite recent. Acum.. ce ar putea sa insemne asta?

-Dupa cate imi dau seama, ordinea nu este aceea cu alfabetul nostru. Este oarecum asemanator cu semnele Kanji. Uite, primul semn, inseamna "Asculta-mi"!

-Esti sigura? intreb eu putin neincrezatoare.

-Am gresit eu vreodata?! sare Alice intepata. Desigur ea era creierul nostru deci nu aveam de ales.

-Ok. 

-Uite si celalalt semn:"soaptele". spuse Lyn, intrigata de cartea aceea. Eu si ALice aproape ca uitasem ca era si ea acolo.-Cred ca.. voi lua cartea asta cu mine. spune Lyn, inca uitandu-se in carte.

-Ok, spun eu dezinteresata. Hai sa mergem. Banuiesc ca am elucidat misterul.

-Eu mai raman. Trebuie sa termin de citit paragraful asta. spuse Lyn. Parea hipnotizata. Nu am mai vazut-o niciodata asa. Ah, Ava, vrei sa te hranesti?

-Sincera sa fiu, as vrea.

-Ok. 

Imi era dor de gustul sangelui lui Lyn. Acel sange dulce spre usor amar. Sangele ei... era ca un drog pentru mine. Lyn in continuare citea din acea carte. Doar in momentul cand imi trag coltii din pielea ei, ea isi inchide ochii din cauza micii dureri.- Bine. Ne vedem mai incolo.

Eu si Alice plecam. Inca era pauza deci ne hotaram sa facem o plimbare.

-Sti... am decis ca este mai bine sa ma despart de Eduard. Nu am nevoie de inca o indatorire. Nu acum. Trebuie- Dar sunt intrerupta de suntetul celularului meu care ma anunta ca am primit un mesaj.- Hm! Si ghici cine. Eric. Il mai sti?

-Varul tau! spuse Alice si ochii i se marira. De cand eram mici Alice era indragostita lulea de varul meu, Eric Hurichman, vampir. Recunosc ca era chipes, dar lui Alice ii cazuse cu tronc. Din pacate tot ce a fost intre ei a fost doar o distractiile de o zi pentru Eric, lasand-o pe Alice cu inima franta. Adevarul este ca Eric a considerat-o intotdeauna pe alice "Fata cu par rosu, mereu aprinsa".

-Chiar el. Hm. Si.. Ah...

-Ce? Ce ti-a zis?

-Ah. Nimic. Sunt sigura ca e ceva neimportant..

-Ava Hurichman! Era prima cand imi spunea tot numele. Ochii ei se inverzira, ceea ce ma infiorase, avand in vedere modul in care a impietrit-o pe Nicolle.

-Bine. El... Lui... Ii place o fata din liceul St Stefan... O anumita Katerine, destul de populara in scoala ei. O secatura in orice caz, doar e vampiruid. spun eu incercand sa o incurajez pe Alice.

-Oh, deci ea e faimoasa... Oh, doamne dezamagitor. Sincer, varul tau chiar s-a schimbat mult. Nu ar fi iesit cu un vampiruid niciodata. Iti amintesti " Nu ies cu hibrizi"? Ce vorbe marete... spuse Alice si din ochii incep sa ii cada lacrimi.

-Haide bobocel... spun eu si o iaw in brate. Ea ma strange cu putere, lasandu-ma aproape fara respiratie. Dar nu imi pasa. Tot ce vroiam era ca ea sa se simta mai bine.

0 comentarii: